Juniorträningen Drar Igång

I maj sätter vi igång med juniorträningen på klubben.

Golfskolan
1 maj kl.10:00 är första träffen för Golfskolan. Det är 10 lördagar med träning och golfkul där alla mellan 5-10 år får lära sig om golf, träffa kompisar och spela på korthålsbanan. Efter dessa 10 tillfällen får barnen chansen att ta grönt kort så att man kan spela på stora banan.
Anmälan sker till info@arbogagk.se. Information fås av Peter Thelin 0708 58 41 38.

Kick-Off
För juniorer mellan 10-21 år kommer vi att ha en kick-off söndag 2 maj kl.11-13. Vi kommer att ha lite småtävlingar, träffa Peter Pro samt grillning om vädret tillåter. Att delta i träningsgrupper ingår i medlemsavgiften för alla upp till 21 år. Antalet grupper samt dess fördelning beror på antalet deltagare som anmäler sig.
Anmälan till kick-offen och träningsgrupper sker till info@arbogagk.se.