Att göra

Att Göra

Vandra runt Tjurlången, spela minigolf, paddla kanot, fika och mycket mer

Välkommen till Arboga GK!

Arboga Golfklubb startades 1988. 18-hålsbanan  invigdes hösten 1990.  En träningsbana med 6 korthål har tillkommit senare. Idag har vi en toppfin familjevänlig anläggning.

Klubben har bevarat den gamla boendetraditionen från skogs- och lantbruket Haketorp. Vårt klubbhus med kansli/reception och restaurang inryms i det gamla bondehuset. Omklädningsrummen för herrar och damer finns i den gamla drängstugan. I de gamla ekonomibyggnaderna huserar banpersonalen. Där finns också verkstad för vår pro och förvaringsutrymmen för golfvagnar och golfbilar.

Vi på Arboga Golfklubb hälsar våra gäster välkommna till vår fina golfbana och hoppas att ni får en trevlig och upplevelserik dag.

Att göra i Arboga

Förutom golf finns mycket annat att se och göra i Arboga. Du kan till exempel uppleva Hjälmare kanalområde där du finner mycket historia, kultur, natur, fik och bad. Det finns många fina vandringsleder för den naturälskande, Medeltidsvecka och historiska byggnader för den vetgirige, padel och MTB-spår för den sportige, fik och caféer för den fikasugne, samt hundbad och mycket annat.
Klicka dig vidare till Visit Arboga för att läsa allt om vad du kan se och göra i Arboga!

Golf i Västmanland

Visste du att det finns 261 greener inom 45 minuter i Västmanland? Passa på att prova några av de andra fina golfbanorna i närområdet! Nedan hittar du samtliga Västmanlands golfbanor.

Current openings

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Nulla eget posuere nisl. Fusce tincidunt massa pulvinar est lobortis, at pellentesque ante accumsan. Aenean condimentum neque a libero sollicitudin, a pretium massa auctor. Donec eu tellus scelerisque, gravida purus nec, fermentum lectus. Pellentesque sagittis eu mi ac dignissim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia curae.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla eget posuere nisl. Fusce tincidunt massa pulvinar est lobortis, at pellentesque ante accumsan.

Consectetur adipiscing elit. Nulla eget posuere nisl. Fusce tincidunt massa pulvinar est lobortis, at pellentesque ante accumsan. Aenean condimentum neque a libero sollicitudin, a pretium massa auctor. Donec eu tellus scelerisque.

Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer at mauris at leo dictum semper ac at neque. Class aptent taciti sociosqu ad.