Ställplatser

Karta över området

Boka din ställplats

Om våra ställplatser

Välkommen till Arboga Golfklubb!

Vi har totalt 8 uppställningsplatser med tillgång till el för husbil & husvagn. Plats 1-4 är i anslutning till nedre parkeringen och stugorna, plats 5-8 i anslutning till övre parkeringen. Bokar gör du enklast via bokningskalendern här på sidan. Välj önskat in- och utcheckningsdatum så ser du direkt vilka platser som finns tillgängliga under din önskade vistelse.

Här bor ni i nära anslutning till banan och har tillgång till omklädningsrum där toalett & dusch är belägna.

Omklädningsrummet är öppet dygnet runt.

Incheckning sker fr.o.m. kl.16:00
Utcheckning sker senast kl.15:00

I mån av plats kan in- och utcheckning ske när som helst på dagen. Fråga i receptionen om ni kan stå kvar längre eller anlända tidigare. Om golfspel sker på avresedagen, vänligen flytta ert ekipage till vår vanliga parkering innan ni slår ut, om ni slår ut efter kl.10.

En uppställningsplats inklusive el kostar 175 kr/natt.

Betalning sker med kort i samband med att bokningen görs.

Arboga Golfrestaurang
Passa på att äta en god bit mat i vår restaurang i samband med ditt besök hos oss, här serveras dagens lunch varje dag under säsong mellan 11.00-15.00.

Restaurangen erbjuder även á la carte där det finns ett urval av goda rätter att välja bland.

Restaurangen har även fullständiga öl- och vinrättigheter.

Har ni några övriga frågor – vänligen kontakta oss via e-post eller telefon.

E-post: info@arbogagk.se
Telefon: +46(0)589-70 100

Våra ställplatser går även att boka direkt i OnTee appen som finns för både Android & iOS

iOS https://apps.apple.com/app/ontee/id1291310120

Android

Introduktionskort

Innehavare av introduktionskort från VGDF, SGF, SGA, GAF och PGA har möjlighet att besöka vår klubb i studiesyfte. Se regler för kort på VGDF:s hemsida. För att få denna möjlighet måste kortinnehavaren genom telefon eller mail anmäla sitt besök. Kontakta kansliet på telefon 0589-701 00, knappval 1 alternativt info@arbogagk.se

Hyr golfbil

Kontakta klubbens kansli på 0589-701 00 om du behöver hyra golfbil till din runda.

Bil/läkarintyg/gäst             225 kr

Bil/läkarintyg/medlem      125 kr

Bil utan läkarintyg              375 kr

Priserna gäller per runda.

Har du frågor kring golfen på Arboga GK?