Golfhall

Golfhallen

Välkommen till Arboga Golfhall för träning och spel året runt i tre simulatorer

Boka tider på matchi.se eller i Matchi-appen

Tänk på att ni har med er rena skor för inomhusbruk samt att ni använder egna bollar utan markeringar när ni spelar. Det finns fika, läsk m.m att köpa.

Läs mer om vad vi har i golfhallen längre ned.

Simulator 2 & 3 (för spel)

Hösten 2022 investerade vi i två nya Flightscope simulatorer. Dessa är både realistiska och snabba. Då vi har två likadana kan större grupper boka bägge och spela med samma förutsättningar samtidigt. Är man själv och spelar 18 hål tar det ca 1 timme, är man 2 personer tar det 2 timmar, 3 personer tar 3 timmar osv. Dessa tider kan minska om man väljer att spela med autoputt. Medlemmar i Arboga GK som ansökt om medlemskap i golfhallen har reducerat pris. Se exakt pris i Matchi.

Simulator 1 (för träning)

En Flightscope simulator som är bäst lämpad för träning. Samma mjukvara som i bana 2 och 3 men banan i sig är inte anpassad för alla typer av slag vid spel.

Putting green

Puttinggreen får du alltid tillgång till när du bokar något annat i hallen.

Paragolf i golfhallen

Arboga Golfklubb är sedan 2015 certifierad Paragolfklubb och har en golfstudio där man kan träna golf inomhus under vinterhalvåret.

Vill du boka tid i vår golfhall?