Logokläder 2022 – Hösterbjudande!

Nu har du chansen att beställa Arbogaloggade Footjoykläder till dig och dina vänner inför säsongen 2022. Priserna vi erbjuder är redan sänkta och tar ni något av paketen får ni ytterligare sänkta priser, så passa på! Footjoy kommer inte att kunna garantera leveranser på senare beställningar innan nästa säsongsstart och vi kommer inte att beställa logokläder till shopen under nästa säsong.

Beställningarna måste vara klubben tillhanda senast 25 september och kläderna kommer att levereras till klubben i mars. Alla beställningar är bindande. Du kan se utbudet och läsa om hur du beställer genom att trycka här eller på länken längst ned på sidan.

Lag som representerar Arboga GK i exempelvis seriespel, MsV eller liknande har 15% rabatt på priserna i formuläret. För att ta del av denna rabatt måste lagledaren skicka in en egen lista med beställningar där namn, golf-ID och storlek för samtliga ingår. Ett lag består av minst 4 spelare.

Om ni har frågor kan ni maila dessa till info@arbogagk.se.

Beställningsformulär