Fakturering av Årsavgifter

God fortsättning till er allihop!

Hoppas att ni haft en härlig jul och ett fint nyår.

Fakturering av årsavgifter
Vi har nu gått igenom hanteringen av faktureringen noggrant för att hitta den bästa och mest effektiva lösningen för just oss. Vi har nu bestämt oss för att effektivisera hanteringen av denna genom ett samarbete med Finqr. Alla kommer som tidigare att få en faktura skickad på den e-post ni har anmäld på er Min Golf-sida. Ni kommer genom Finqr även att ha möjligheten att använda er av löpande betalning vilket innebär att ni kan betala årsavgiften på 3, 6, 9 eller 12 betalningstillfällen. Om ni vill läsa mer om hur det fungerar med löpande betalning och vad det innebär för administrativa kostnader kan ni göra det HÄR.
Denna PDF kommer även att skickas ut tillsammans med fakturan som kommer att skickas ut inom kort.
Tack vare Finqrs system kommer vi i år även att kunna släppa starttiderna för bokning lite tidigare än vanligt. Kom ihåg att du inte kommer att kunna boka tider förrän årsavgiften är betald.

Har du några frågor gällande din faktura eller ditt medlemskap? Eller är det något som inte stämmer? Maila då till ekonomi@arbogagk.se. Om du vet med dig att du vill ändra ditt medlemskap och inte har gjort det ännu, skicka även då ett mail med denna info.

Ingen autogiro 2022
Då Finqr erbjuder möjligheten till löpande betalning kommer vi att ta bort vårt autogiro. Vi skickade tidigare ut en fråga gällande vilka som ville ha autogiro kommande säsong men det kommer alltså att avslutas och inte längre finnas som ett alternativ. Vi ber om ursäkt för detta. Anledningen är att autogirot medför mycket manuell handpåläggning och är enormt tidskrävande. Denna tid kan utnyttjas betydligt mera effektivt inom områden som gör större skillnad.

Teamet på Arboga GK