Påsken på Klubben

Påsken närmar sig och banan ligger under snö, detta hade vi inte väntat oss! Men det smälter undan för undan och vi hoppas att vi närmar oss en banöppning. Idag gissar vi på en banöppning kring månadsskiftet, men ni är såklart de första som får veta när vi har ett datum.

På fredag öppnar restaurangen för säsongen och samma dag öppnar vi även rangen igen. Restaurangen kommer inledningsvis att hålla öppet kl.10-14 varje dag och det kommer finnas kaffe, fika och lättare lunch. Även Peter Pro kommer att finnas på plats mellan kl.10-14 fredag-söndag. Ni kommer dessa dagar att kunna fylla på era rangekort, boka lektioner, lämna klubbor för omgreppning mm.

Shopen och kansliet kommer att hålla stängt fredag-måndag och har officiellt öppet första dagen i samband med städdagen den 23/4 kl.13-16.