Golfveckan 2022 – anmälan öppnar

Vår Golfvecka är som vanligt v.28 och anmälan öppnar idag kl.12. En nyhet är att vi i år måndag-torsdag kommer att ha en singeltävling för dem som vill delta. Denna sträcker sig över hela veckan och de två bästa resultaten ger dig ditt slutresultat. Prisutdelning i denna tävling sker i samband med fredagens scramble prisutdelning. Du kan delta både i lagtävlingen och i singeln, men kom i så fall ihåg att önska tidig start i lagtävlingen så att du hinner till din singelstart.

Vi kommer i år inte att utöka startfältet, utan när max antal deltagare är nått så är det fullt. Anmälningsordningen avgör vilka som har förtur. Gå in under klubbens tävlingar på vår hemsida eller på mingolf.se för att se vilka tävlingar som spelas i år samt för anmälan.

Vi söker även starters till Golfveckan. Är du intresserad mailar du in till info@arbogagk.se. Det vore jättekul om du vill hjälpa till under klubbens största medlemsvecka!

Arrangörer i årets Golfvecka är Sparbanken Västra Mälardalen, Landrins Bil, Samuelssons, Hästens och Colorama.