Golfveckan 2022, v.28

Snart drar årets Golfvecka igång och vi har i skrivande stund 650 anmälningar till årets upplaga. Ingen av tävlingarna är ännu full men det börjar närma sig gränsen, framför allt i fredagens tävling. Så passa på att anmäla er medan plats finns då vi inte kommer att släppa in överanmälda lag i tävlingarna. Här nedan följer lite mer info och önskemål:

Val av tees – Herrar som är över 70 och vill spela från tee 50 och damer över 60 som vill spela från tee 42 fyller i detta i sin anmälan för att minska arbetet för våra ideella som håller i tävlingarna.

Parkering – När ni parkerar under golfveckan vill vi be er att vara extra noggranna och parkera efter strecken på räcket. Gör vi det får alla plats att parkera sina bilar, så vänligen respektera varandra.

Rabatt i shopen – Vi kommer hela golfveckan (måndag-fredag) att ha rabatt i shopen på 20%. Rabatten kommer att gälla allt i shopen (ej klubbor). Peter kommer även att erbjuda 20% rabatt på alla omgreppningar – kontakta Peter.

Singeltävlingarna – I år kommer vi ju att köra singeltävlingar måndag-torsdag med start direkt efter sista bollen i lagtävlingarna gått ut. Du kan delta i bägge men kom i så fall ihåg att önska tidig start i lagtävlingen. Prisutdelningen kommer att ske på fredag kväll i samband med Coloramas prisutdelning i deras 4-manna scramble och resultatet beräknas på de 2 bästa rundorna under veckan. Det är då topp 3 som får pris samt den person som har bästa individuella runda under veckan.

För er som inte vill tävla – För er som inte vill tävla vill vi slå ett slag för ett besök på någon av våra samarbetsklubbar, en perfekt vecka för det!