Golf för Gubbar och Grabbar – alla är välkomna!

I torsdags hade vi ett möte på klubben för alla herrar som vill ha fler att spela golf tillsammans med. Intresset var stort med ca 50 inkomna mail från intresserade killar och herrar inför mötet. Vi beslutade under mötet att göra två gruppbokningar per vecka där alla herrar, oavsett ålder, kan ringa eller maila till klubben och boka in sig. För att få reda på vilka tider som gäller kan ni antingen ringa till receptionen under våra öppettider eller gå in i den nyskapade Facebookgruppen ”Grabb och Gubba Golf Arboga GK” och fråga. Tanken är att ni ska kunna gå med i denna grupp och hitta spelkamrater även på andra tider samt lagkompisar till tävlingar och liknande. Att så många visade intresse för detta möte innebär ju att det är många som vill hitta fler att spela med, så var inte blyga.

Den kommande veckan har vi lagt in gruppbokningar måndag kl.07:50-08:20 samt torsdag 17:10-17:50. Veckan efter det har vi lagt in tider måndag 08:30-09:00 samt torsdag 17:00-17:30. För att anmäla er till dessa mailar ni namn och golf-iD till info@arbogagk.se eller så ringer ni receptionen. Ni måste anmäla er senast 2 dagar innan kl.12, så till tiderna på torsdag exempelvis släpper vi de ej uppbokade tiderna till allmänheten kl.12 på tisdag. Givetvis håller vi tiderna nu på måndag längre.

Så hör av er och anmäl er till dessa tillfällen och gå med i gruppen på facebook för att hitta fler glada spelkamrater.