Ideella Mästerskapen 2022

Nu var det dags för de prestigefyllda Ideella Mästerskapen igen som i år går av stapeln den 24:e september, med första start kl.10. Tävlingen spelas som en Greensome, slaggolf, i 2-manna lag. Ni kan inte anmäla er i lag utan måste anmäla er individuellt med önskemål om sen eller tidig starttid. Vi lottar sedan ihop lagen.

Vem kan anmäla sig?

För alla medlemmar som har hjälpt till regelbundet på ideell basis under säsongen är det fritt fram att anmäla sig. Kom ihåg att städdagen inte räknas in i detta då vi under städdagen jobbar mot kompensation, utan denna tävling riktar sig alltså till er som bidragit regelbundet till klubben utanför denna. Några exempel kan vara frivilligarbete i torsdagsgruppen, styrelsearbete, kommittéarbete, tävlingsfunktionär, hjälptränare, blomgruppen mm.

Det är ingen avgift för att delta och ni får kaffe och macka efter 9 hål samt vara med och tävla om prisbordet i huvudtävlingen och i diverse andra småtävlingar under dagen.

ANMÄL DIG HÄR