Medlemsmöte 10:e november

Den 10:e november bjuds du som medlem hos oss in till ett medlemsmöte i Vasagymnasiets aula. Medan vi gör lite förberedelser minglar du och tar lite kaffe och kaka vid kl.18:00. Mötet drar igång strax därefter. Ett medlemsmöte är inte samma sak som ett årsmöte, så vad är då skillnaden? Jo, under medlemsmöte tas inga beslut som regleras i stadgarna utan vid just detta medlemsmöte kommer vi att fokusera på att träffas samt informera om klubbens verksamhet, årets säsong, framtidsutsikter mm. Det kommer även att finnas utrymme för just dina frågor gällande klubben och den verksamhet som bedrivs. Några punkter som kommer att tas upp är:

• Nuläge Arboga GK – Här kommer klubbrådgivaren Stefan Janson att finnas på plats för att utifrån svaren i Players1st medlemsenkät berätta om läget på Arboga i förhållande till övriga Sverige
  • Styrelsens arbete – Vad har styrelsen gjort under året och hur arbetar vi?
  • Valberedningens arbete
  • Tävlingsverksamheten – Vi behöver hitta en ny struktur i tävlingsverksamheten. Vi vill höra vad du tycker om våra idéer
  • Ny banchef – Lägesrapport
  • Banutvecklingsplan – Kortfattat om hur en långsiktig plan för banan skulle kunna tas fram
  • Prisutdelning KM
  • Peter pro informerar om nyheter i golfhallen, kurser, utprovning av klubbor mm.
  • Treklövern – Hur ser samarbetet ut inför 2023?
  • Frågestund

Flera informationspunkter kan dyka upp om behovet uppstår och om tid finns.

Ingen anmälan behövs, men du får gärna fylla i att du kommer HÄR så att vi vet på ett ungefär hur många som kommer.

Vi hoppas att vi träffas på Vasagymnasiet den 10:e november!