Veterangolfens Bästboll Matchspel i Golfhallen

Veterankommittén bjuder in till Bästboll Matchspel för 16 st intresserade som bildar 8 lag. Spelschemat är fastlagt med banor som skall spelas samt vilka hål. Vi delar upp i 2 poler med 4 lag i varje pol där alla möter varandra. Det bli 3 matcher för samtliga lag. Seger i match ger 3 poäng, oavgjort ger 1 poäng och förlust 0 poäng.
Resultaten skall via sms skickas till 070 536 4288 för registrering.
När polspelet är avklarat övergår tävlingen i placeringsmatcher med final för polsegrarna och placerings matcher i fallande led.
Vi kommer att seeda lagen efter hcp så grupperna blir så jämna som möjligt. Hcp reduceras till 75 %.
Bokning av matcher sker via Matchi och lär kosta 190 kronor/ timme, en kostnad som delas på 4 deltagare.
Anmälningslista finns i golfhallen där redan 2 lag är anmälda idag tisdag den 17 januari, först till kvarn gäller. Om det finns större intresse så kommer vi att starta ytterligare en turnering.

Välkomna att deltaga hälsar
Veterankommittén