Juniorläger, clinic med longdrivemästare mm från Peter Pro

Juniorläger
Måndag 3 juli – Torsdag 6 juli
Knattar (9-12 år) tränar kl.10-13, äldre juniorer kl.10-15.
Alla knattar och juniorer, oavsett hemmaklubb, är välkomna att delta.
Vi kommer att ha olika teman varje dag och vi kommer att gästas av olika spännande idrottsprofiler. Här har vi europarekordhållaren i longdriving, Marcus Edblad, som slagit 432 meter, vi har Johan Rosén (förbundskapten i J18-landslaget i ishockey, samt Mikael Nord, vald till bästa domare i SHL 4 gånger. Fler gäster kan dyka upp.
Kostnad: 500kr (inklusive lunch alla dagar)
Anmälan sker till peter.thelin@pgasweden.golf eller 070-858 41 38

Träning för dig som tagit grönt kort 2022 eller 2023
Söndagen den 25/6 träffas vi kl.13-15 för träning och för att prata golf. Hur går det för dig? Vad är bra och vad är mindre bra? Finns det något du saknar som kan göra ditt medlemskap i Arboga ännu bättre? Vi avslutar med träning ihop i gruppen.
Anmälan med namn och golf-ID till peter.thelin@pgasweden.golf. Frågor kan även ställas över telefon på 070-858 41 38.

Slå längre – Träning och clinic med Peter och Marcus Edblad
Alla skulle vi tjäna på att slå några extra meter. Var med på träningen med Peter och Marcus Edblad den 4 juli kl.14-17. Kostnad för detta är 995kr. Anmälan som vanligt till peter.thelin@pgasweden.golf. Det finns endast ett par platser kvar.
Senare, kl.18 kommer det att erbjudas en kostnadsfri clinic med Peter och Marcus som är öppen för alla. Ingen anmälan behövs för detta.

Ny bokningsväg för träning med Peter
Nu kan du boka din träning med Peter via appen Instasport. Du hittar Instasport där appar finns.