Sista säsongen för vår krögare Garip

Detta kommer att bli Garips sista säsong som krögare på Arboga GK. Beslutet sker i samförstånd mellan klubben och Garip. Garip vill skicka sina tack till alla fina medlemmar för fyra fina säsonger hos oss och vi vill tacka Garip för hans gedigna arbete hos oss under dessa säsonger. Garip kom tillsammans med sin fru Madde till oss inför 2020 och möttes av en pandemi som de klarade av galant. Sedan dess har de funnits på plats under golfsäsong från morgon till kväll och serverat medlemmar och gäster.
Garip vill tacka er alla vid Avslutningstävlingen nästa lördag, innan han stänger söndag eller måndag.
Med andra ord kommer vi att inleda sökandet efter en ny krögare för nästa säsong inom kort. Sprid gärna ordet och tala med oss om ni har några förslag.