Ge oss din feedback om banan

Sedan början av säsongen har vi deltagit i ett projekt vid namn Bättre Spelupplevelse (BSU). Detta är ett projekt anordnat av Svenska Golfförbundet med målet att skapa en långsiktig utvecklingsplan för vår bana. Vi har en styrgrupp bestående av personal och medlemmar av olika kön, hcp-grupper och åldrar som under säsongen utbildat sig i hur olika kategorier golfare spelar, samt kring bandesign, banvärdering och skötsel. Nästa träff är den 30:e november och då ska vi börja diskutera handlingsplan. Under gårdagens medlemsmöte uppkom önskemål om att få in feedback från er medlemmar inför denna dag. Har du några specifika önskemål om förbättringar eller något som du upplever som ett problem på banan? Det kan vara vad som helst som rör själva spelupplevelsen och du behöver inte ha en färdig lösning att presentera, att beskriva ditt problem, dina tankar eller önskemål räcker gott och väl. I denna insamling av feedback är det just vad du tycker som är huvudfokus, inte din upplevelse av vad andra kanske tycker. Så tänk efter hur du känner när du spelar en runda på Arboga GK. Finns det något hål du upplever som tråkigt/dåligt och varför? Saknar du toaletter? Går rundorna för långsamt och i så fall är det alltid så eller kanske vissa specifika tider/dagar? Upplever du banuppsättningen på något specifikt sätt? Har du önskemål om bänkar? Är det någonstans du upplever att det alltid är kö? Ja, det kan gälla vad som helst som rör själva spelupplevelsen. Tryck dig vidare till formuläret via länken nedan och ge oss din input före den 30:e november.

TILL FORMULÄRET