Spännande Nyheter: Bertil Norrman blir vår nya krögare

Vi är glada att få dela en riktigt spännande nyhet om nästa säsong med er!

Efter noggranna överväganden och givande samtal, har vi nöjet att presentera vår nya krögare för golfrestaurangen – Bertil Norrman! Vi är övertygade om att många av er kommer att känna igen Bertils namn och värdesätta det fantastiska tillskottet han kommer att vara för vår golfklubb. Bertil har redan idag kopplingar till oss då hans son, Felix, är medlem hos oss och representerar oss i flertalet stora tävlingar runtom i landet och i världen.

Bertil har inte bara imponerat oss med sina kulinariska meriter, utan även med sin passion för att skapa minnesvärda stunder tillsammans på vår golfklubb. Vi tror att hans närvaro kommer att lyfta hela upplevelsen både för medlemmar såväl som gäster.

Vi är verkligen glada över detta nya kapitel och är säkra på att Bertil kommer att passa som handen i handsken här hos oss. Den familjära känslan som finns på klubben idag är något som tilltalar Bertil själv och vi är övertygade om att han kommer att bidra ytterligare till denna.

Låt oss gemensamt ge ett varmt välkomnande till Bertil Norrman och se fram emot en säsong fylld med god mat, glada skratt och fantastisk gemenskap.