Golfskotrar På Klubben

Nu har vi tillslut fått hit 4st golfskotrar från Grön Golf. Som ni alla vet har leveranser varit struliga under en ganska gång period, men nu finns de äntligen hos oss. Dessa går att låna mellan kl.5-22 och får lånas av personer över 15 år med körkort för moped samt personer över 18 år med körkort för bil. De går inte att boka utan det är enbart bokning på plats genom Grön Golfs app som gäller. Då skotrarna samt bokningssystemet ägs av Grön Golf har vi inga möjligheter att direkt påverka priserna eller uthyrningsvillkor för dessa. För att läsa mer om hur de fungerar trycker du HÄR. Det finns även instruktioner intill skotrarna (som står på omklädningsrummets baksida) samt i appen.

Vi hoppas att dessa kommer att bidra till ökad tillgänglighet för fler, samt kan ge möjlighet att få in nio snabba hål när det kan passa i schemat. Ta väl hand om dessa och kör säkert och respektfullt så kommer detta vara en supertillgång för klubbens medlemmar.