Boende

Golfpaket

Med boende på banan och hotell

Stugor vid första tee

Alldeles intill första tee finns tre mysiga 4-bäddsstugor. Dusch och WC finns i omklädningsrummet 50m bort. I stugorna finns en liten kyl med frysfack, vattenkokare, diskbalja samt tallrikar och bestick. I skogskanten finns dessutom en murad grill. Tillgång till Wifi. För att lägga till middag i ert paket ringer ni restaurangen 0589 70 100 knappval 3. Städning och sänglinne ingår ej i de angivna priserna men kan köpas till. För bokning ring 0589-70 100, ankn.1 eller info@arbogagk.se

Lilla Paketet

Från 855kr /person
  • 1 dagsgreenfee & 1 natt i stuga
  • Extra dagsgreenfee från 250kr

Stora Paketet

Från 1295kr /person
  • 2 dagsgreenfees & 2 nätter i stuga
  • Extra dagsgreenfee från 250kr

Golftoken

Från 1895 /person
  • 4 dagsgreenfees & 3 nätter i stuga
  • Fri hyrvagn och 50% rabatt på golfbil alla dagar

Ställplats för Husvagn och Husbil

Intill stugorna, nära första tee, finns 8 platser för husvagn och husbil med el. Dessa måste bokas under golfsäsong. Bokning görs genom att ringa 0589-70 100, knappval 1, alternativt mail till info@arbogagk.se. Uppge i din bokning längd på din bil/vagn då platserna är olika stora. (Nytt bokningssystem kommer på vår hemsida under våren 2023). 175 kr/dygn Tillgång till dusch och toalett i omklädningsrummen, "Drängstugan", samt Wifi.

Hotellpaket

Tillsammans med närliggande hotell erbjuder vi golfpaket. Läs om hotellen och vad som ingår i de olika paketen genom att klicka på länkarna nedan.

Stadshotellet i Arboga

Hotellet ligger centralt beläget i den medeltida staden Arboga. Här har du nära till restauranger, shopping, barer och kommunikation samt möjlighet att uppleva Arbogas historia precis utanför dörren.

Elite Stora Hotellet Örebro

Vackert beläget, centralt i Örebro vid Svartån och Örebro Slott, ligger Elite Stora Hotellet. Med det centrala läget i Örebro har du närhet till restauranger, nöjen, shopping och sevärdheter.

Bli medlem hos oss

Omväxlande Bana

Park- och skogsbana i fin natur med bra greener.

Kurser och Lektioner

Förbättra din golf med vår pro på våra generösa övningsområden

Fritt Spel på Tre Banor

Som Guldmedlem spelar du fritt på tre banor: Arboga, Fullerö och Torshälla!

E-POST

HEMSIDA