Peter Pro

Peter har funnits på Arboga Golfklubb i över 20 år och har stor kunskap inom utbildning, custom fitting och reparation av utrustning

Lektioner, Kurser & Custom Fitting

Peter Thelin, 070-858 41 38

Nytt från Peter Pro

Peter Thelin

PGA Professional
Peter Thelin, vår utbildade PGA instruktör, är ansvarig för utbildning och kurser på Arboga Golfklubb. Peter har lång och gedigen erfarenhet inom golf både som spelare och instruktör. Han hjälper dig även med custom fitting för att hitta de perfekta klubborna för dig, samt omgreppning, reparationer och annat i sin verkstad.

Kalender

Välj Pro och kurser nedan under kategori för att se Peters utbud av nybörjarkurser, demodagar mm.

Mån
Events for 30th mars
Events for 31st mars
The 18 club

The 18 club är ett träningskoncept som erbjuder medlemmar ett visst antal träningstillfällen under hela året

Peter Pro's Facebook

Följ Peter på hans sociala medier, se när det är dags för nya kurser eller andra uppdateringar.

Peter Pro's Instagram

Boka online

Avbokning av starttid skall ske minst 30 minuter före starttiden. Ankomstregistrering måste alltid ske före starttid. Den som inte är ankomstregistrerad före start får en straffavgift. Om receptionen ej är bemannad sker registrering i ”Min Golf Bokning”-appen eller i terminalen på tävlingskansliet.

Oförutsedda händelser och sjukdom respekteras som giltig anledning att ej komma till spel. Detsamma gäller ihållande dåligt väder och/eller åska. Kontakta alltid receptionen före din starttid för att meddela att du uteblir.

TJUVSPEL
Ertappas spelande gäst på Arboga Golfklubb utan att ha erlagt greenfee-avgift innan ronden debiteras han/hon dubbel greenfee-avgift och rapport skrivs till hemmaklubb och förbund.

Har du frågor kring golfen på Arboga GK?