Arboga 12.0 – För medlemmar

Nu är det drygt två veckor kvar till Arboga 12.0 vilket vi tycker ska bli jättekul! Detta gäller för er som medlemmar i eventet:

• Silver- och Guldmedlemmar betalar 295kr för att delta i eventet. Det ni betalar för är inte själva spelet på banan utan en startavgift som inkluderar startkit, lunch samt deltagande i event och tävlingar runt banan och klubbhusområdet under dagen.
  • Vill man spela bägge dagarna betalar man 195kr för dag 2.
  • En boll kan fyllas upp med medlemmar, det behöver alltså inte följa med gäster för att en medlem ska kunna spela i eventet mellan kl.8-14.

För att läsa mer om eventet och hur ni anmäler er trycker ni HÄR. Alla medlemmar som anmäler sig före juli månads utgång är med i utlottningen av 8 greenfeecheckar till andra klubbar.

Är ni sugna på att vara med under dagen som funktionärer (starter, värd vid närmast hål, värd vid puttutmaning på puttinggreen eller liknande) får ni gärna maila till Patric.