Hur ser framtiden ut på Arboga GK?

Visst är det en bra fråga! Klubbens ledning sitter just nu i budgetarbete, som i år är extra tufft med tanke på omständigheterna runtom i världen. Priserna har skjutit i höjden och det påverkar såklart även våra utgifter på klubben. Ett gediget arbete pågår därför just nu för att säkerställa att nästa säsong blir så bra som möjligt, för så många som möjligt på Arboga Golfklubb. Vi kommer att informera mer om just detta på medlemsmötet den 10:e november, men givetvis diskuteras årsavgifterna i samband med budgetarbetet.

För er som vill ha lite extra material att titta på finns ett klipp från Svenska Golfförbundet om detta HÄR. Det finns även en mängd artiklar som diskuterar ämnet. Men hur ledning och styrelse tänker för just Arboga Golfklubb kommer det som sagt mer info om en dryg vecka i Vasagymnasiets aula.